Често задавани въпроси

Сподели

Къде се намира хотел Широка Лъка?

Хотел Широка лъка се намира в обявеното за национален архитектурен и фолклорен резерват село Широка лъка, неподсредствено над Националното училище за фолклорни изкуства.

Може да видите местоположението на хотела върху Google Maps.


Как да направя резервация?

Резервации могат да бъдат направени чрез уеб сайта на хотела, телефонната централа на хотела (03030 2121) и факс 03030 2123.


В цената за настаняване включена ли е закуска?

Да, в цената на нощувката е включена закуска, както и ползване на услугите в Спа центъра.


Какви допълнителни услуги предлага хотелът?

Хотел Широка Лъка предлага сейф, минибар, интернет, фитнес, сауна, джакузи, парна баня, шокови душове и масаж.
За по-специални услуги, може да се свържете с нас чрез онлайн формата за запитвания или на телефон 03030 2121.


Има ли климатик в стаите?

Не, стаите в хотела не са климатизирани. 


Има ли паркинг?

Да, хотел Широка Лъка разполага с паркинг. 


Има ли интернет в хотела?

Във фоайето и заведенията на хотела има безжичен интернет, а в хотелската част - кабелен.


В колко часа е настаняването и напускането на хотела?

Настаняването в хотел Широка Лъка се извършва след 14.00 ч., а освобождаването на стаите е в 12.00ч.


С какъв изглед са стаите?

Апартаментите и стаите в хотела са с панорамна гледка към Родопите.


Приемате ли кредитни карти?

Да, приемаме кредитни карти Visa, Master card, AMEX.


При настаняване за по-дълъг период, има ли отстъпки?

Да, дредлагаме 5 дневни и 7 дневни пакети.


Ресторантът предлага ли вегетариански ястия?

Да, ресторантът предлага вегетариански специалитети. 


Има ли детски кът в хотела?

Не, в хотела няма детски кът. 


Приемате ли домашни любимци?

Не, в хотелът не може да бъдат настанени домашни любимци.
Съветваме Ви да използвате услугите на хотел за домашни любимци.


Предлагате ли забавления за децата?

Не

Направете заявка за резервация

Можете да направите своята заявка за резервация

Направи резервация